Ține pasul cu fetele pe terenurile de fotbal din Europa!

”Poți să ții pasul cu fetele” (#KeepUpWiththeGirls) este un nou proiect susținut de Uniunea Europeană, care are ca scop încurajarea fetelor cu și fără dizabilități intelectuale să joace fotbal.

Terenurile de fotbal din 20 de țări din întreaga Europă se animă în această vară cu fetele cu și fără dizabilități intelectuale din proiectul ”Poți să ții pasul cu fetele”. Din Spania până în Slovacia și din Bulgaria până în Belgia, evenimentele sportive Special Olympics – concomitent cu campania europeană de conștientizare – urmăresc să demonstreze că fiecare fată merită să aibă oportunitatea de a juca fotbal.

Campania ”Poți să ții pasul cu fetele” este susținută de Ambasadorii Globali ai Special Olympics: Didier Drogba și Cafu (legende FIFA), Veronica „Vero” Boquete și Kirsten van de Ven – vedetă a fotbalului olandez -, precum și alte vedete din lumea sportului și divertismentului, cum ar fi Ambasadorul Global Special Olympics Nicole Scherzinger, Natalia Vodianova – membru al Bordului Special Olympics și luptătorul Finn Bálor. Aceste vedete și altele, precum și sportivii Special Olympics, au avut șansa de a-și demonstra abilitățile în fotbal într-o campanie video specială care a urmărit să încurajeze fetele să se implice în acest joc frumos! Acest videoclip, ca și alte elemente ale campaniei vor fi distribuite prin intermediul canalelor de social media în cele 20 de țări participante, între 25 mai și 2 iunie 2019.

Cum efervescența pentru fotbal se întoarce în această vară în Europa când va avea loc Campionatul Mondial de Fotbal Feminin FIFA, acum este momentul perfect pentru ca Special Olympics și Uniunea Europeană prin intermediul programului Erasmus + să-și unească forțele și să încurajeze toate fetele să iasă pe teren și să joace fotbal.

Campania #ȚinePasulCuFetele („Keep Up With the Girls”) se desfășoară în cadrul mai amplu al Săptămânii Europene a Fotbalului Special Olympics – care a ajuns la cea de-a 19 ediție – și va reuni 450 de evenimente fotbalistice, cu implicarea unui număr de 40.000 de participanți pe teritoriul a 50 de țări europene.

Mai multe despre campanie puteți citi aici.

 

Lasa un comentariu